Terwijl we ons opmaken voor het WK voetbal in Brazilië, waar ophef is rond stadions…
Nationale Notarissen Campagne
Toen ik gisteren naar huis fietste kwam ik op de Bilderdijkkade deze reclamezuil, of peperbus, tegen. Een nietszeggende reclame van de Nationale Notarissen club die blijkbaar niet meer genoeg geld verdienen aan het begeleiden van het van hand-tot-hand gaan van ‘sleuteltjes’ en andere zaken waarvoor je als particulier je helemaal blauw betaalt.
Peperbussen
Nee, de vereniging probeert ons nu, middels de ‘blauwe ogen, je weet maar nooit, maak duidelijke afspraken’ campagne nóg meer geld uit de zak te kloppen. En om die campagne extra cachet te geven hebben de campagnemakers van het reclamebureau bedacht om alle peperbussen in Amsterdam vol te plakken met deze uitingen. En dat dan precies ’tijdens de week van de Gay Pride’.
Een beetje rare timing, maar dat is ze vergeven, maar misschien moeten jullie de volgende keer de plakkers van deze posters iets beter instructies geven. Want die vrolijke bruid op de foto komt er wel heel lullig uit met zo’n richel in d’r mond…
Dit bericht heeft 0 reacties